Wednesday, April 15, 2009

Is it okey to cry...? :(


hay naku past days murag naglisod kog sabot... una i was sick sa akong work nga even natulog ka pukawon lang ka coz you need to answer some information related work as in sa point bitaw nga naa pajud ka sa middle sa imong damgo you need to wake up for a phone call or ayha pa intawon nakapiyong imong mata mumata napud kay naa txt or tawag....waaaaaaaaaaaahhhhh. Dili pwede mapalong ang cellphone kay you need to dispatched calls within your area hahay...Maybe this is part sa akong gidawat nga life (nganong nagpa promote ka man inday!) hahay... hahay... soooo if you'll ask me how to define work? mao ni dakong tubag "WORK IS H.E.L.L" HAHAHAHA pero maski inani nih happy paman japun ko. lucky to have this kind of job kay murag pinili lang ang naa anih nga klasi sa work pressure lang jud kaayo pero again package mani uban sa daku nga sweldo daku nga responsibility. hahaist....enough for work...
watta title multiply bah... is it okey to cry? pero di bah okey raman... yeah crying is out of my league limited ang mga times nga makita ko sa akong friends nga muhilak but pains are too hard to carry sometimes... life give you only one choice ,to let those little tears fall down your cheek. Honestly sakit man dawaton pero I know kaya ra nih oi ako pa... Pero i'll admit whats the root of everything. Last Sunday my mom told me that she will visit the hospital for a check up.. it was few months ago that my mom diagnosed by the doctor with a vaginal infection so since then we maintain some medicine to cure my moms pain and suffering. but everyday the situation is getting worst. So this week, My mom took all the laboratory exams and other stuff for us to assure here safety (financially with the help of abby-my sister in CA),when the results is already released the doctor found out that my mom is suffering myoma(Tumor) with a cervical Polyp. I really don't have any idea as for now if how much would cost all of this to be cured pero bahala na si batman... As far sa mga txt coming from my sister tambal lang daw sa karon ang gina maintain, sa coming lab test pa kung unsa sunod nga test... hahay life offer me a bit of everything... whoa! busa unya i'll spend my time nga maka relax sa ko adto ko sa pool, para get together ,para pud mabugnawan akong ulo maski gamay and then tomorrow i'll be more prepared to face life. hahay to be continue, need to stepped out..


0 comments:

Post a Comment

 

Chang's little world Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template