Sunday, December 14, 2008

11:20 in the evening.. why am I still awake.. greer!


I am awake kay dili pako katulog wahahahaha gibuhat nanih naku diary ang blog sa multiply walay magbuot.. heheheheheh anyways gikan ko nag attend ug christianing sa baby ako college friend and he is baby zachary(dili ko sure sa spelling) wahhahhahaha and ninang na pud ko yooohhooo!!... after the bonding with my colleges friends a good friend of mine join me in my journey para mangita ug venue para sa among company party.. Honestly dili ko ganahan mag party me coz mingaw kaayo mag party 6 employee?? ngeee unsaon nah! and to think malingaw bah ka ha me, but i don't have any choice kay ang management ang magbuot.. huhuuhuhu and after sa among paglayas sa earth naa ko nabuhat nga maayo sa life today maong okey lang ug ako nalang toh basta kay for sure maayo toh akong gibuhat.. hekehekhekhek. I also spend time staring at the moon woooowww amazing kaayo ang iyang beauty, except for the fact nga nag gazed me sa beach sooo mas na appreciate pa naku iyang beauty... I really love beach and play with the sand so I was so lucky I got friends nga gaubanan pud ko everytime gusto naku mag beach.. so in 2 weeks i visited the beach 3 times nah.. wahahahahahah wala lang mas gusto man gud naku didto I can hear the stirring of my soul, and also i can't think things over anf over and over and over and over na kaayo ang over.. wahahhahahhahaha so yeah... watta dinner ulit two days straight sa beach.. hahahha lingaw kaayo oi... After we drop sa akong aunt nga resto para sa amo nasad company party hahay and I hope my co-wroker will love the place.. I HOOOOOPPPPPEEE SOOOO... pero kung dili okey lang.. at least i've tried my best to do my duty for my company wahahahah girls scout mani ngets wahahahahahaha.... and now im eating the orange nag hatag sa suitor ako friend wahahha bagag leps ako nagkaon noh?? nag tagsa man me busa okey rah.. hahahahha hahaha now i feel soooo sleepy.. salamat multiply imo naku ipakatulog.. need to sleep guys it was nice typing again dri sa multiply...

0 comments:

Post a Comment

 

Chang's little world Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template