Monday, February 1, 2010

I will give my best....promise!



It was January 17,2010 that taweng invited me para daw mahimong panauhing pandanggal sa ilang thanks giving for Sto.Nino. si taweng ang amigo nga lisod kaayo balibaran, so i said yes sa ilang invitation. I was surpised nga kids from a very low class family ang naa, I really observed everything. Ang uban gisi ang sinena, and uban buslot ang shorts, ang uban nagka pita2x ang tiil ug nawong. kung imo jud tan awon they are the less fortunate once. I am touched about sa situation nila. Napamata ko nga naa pay mga tao nga lisod pa sa tanang lisod. Nagsugod na ilang thanks giving and naa ko didto financially nag support maski gamay. Nalingaw kaayo ko watching the kids nga magsige jud ug smile everytime makadaug maski wala tawon sakto nga prices. Pero the experienced is good, nakarealized ko nga daghan pa ko pwede buhaton sa akong life. Daghan pa ko pwede tabanggan. Though sa una naka attend naku ug inani nga events but karon nga mas mature naku mas gaka feel na naku ang ilang panginanhanglan sa kinabuhi. I am lucky enough nga makatabang ko sa lain tao. And from this moment on ibalik na naku ang ginabuhat sa akong family sa una. At least once a year nga thanks giving for the less fortunate. Dili ko mag promise pero I will surely give my best...

0 comments:

Post a Comment

 

Chang's little world Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template